مشخصات فنی تبلت Xperia Tablet Z سونی به بیرون درز کرد

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سونی هنوز بطور کامل از بازار تبلت‌ها خارج نشده و به نظر می‌رسد در تلاش است تا با یک محصول جدید مجددا به تلاش خود بر کسب سهم بیشتر از این بازار رو به رشد ادامه دهد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع نزدیک به بخش موبایل سونی، این تولیدکننده ژاپنی قصد دارد تبلت Xperia Tablet Z را با نام رمز Pollux و مدل C690X معرفی کند. جزئیات بیشتر در مورد این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، تبلت Xperia Tablet Z اولین تبلت این شرکت است که توسط Sony Mobile تولید می‌شود. تبلت‌های قبلی این شرکت توسط خود سونی تولید می‌شدند و حالا به نظر می‌رسد که طراحی تبلت جدید این شرکت به همان بخشی که موبایل‌های اکسپریا را طراحی و تولید می‌کند واگذار شده است. پس به این ترتیب باید شاهد هم‌خوانی بیشتر بین تبلت و تلفن‌های هوشمند جدید سونی باشیم.

دراین گزارش آماده که تبلت Xperia Tablet S سونی مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز، نمایشگر 10.1 اینچ 1920 در 1200 پیکسل، دو گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. این تبلت از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و دارای یک دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسل در جلو است.

تبلت Xperia Table S از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و همچون تلفن اکسپریا Z این شرکت ضد آب و ضد گرد و غبار است.

هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلت Xperia Tablet S سونی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود این تبلت در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات