تبلت ویندوز RT را با یک روش ساده جیلبرک کنید

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
در حال حاضر تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز RT مایکروسافت به نوعی محدود شده‌اند تا تنها امکان نصب نرم‌افزار از طریق فروشگاه ویندوز در آنها میسر شود
تبلیغات

اما هکرها دست بکار شده‌ و با یک روش بسیار ساده توانسته‌اند این سیستم‌عامل را جیلبرک نموده و امکان نصب نرم‌افزار از هر منبعی را در آن میسر کند.

این بدین معناست که امکان نصب نرم‌‌افزارهای کرک شده در تبلت‌های مبتنی بر Windows RT میسر شده است. انجمن XDA-Developers یک Batch فایل را ارائه نموده که تنها با کلیک برروی آن تمام محدودیت‌های اعمال شده توسط مایکروسافت برداشته می‌شوند.

تنها مشکل این جیل‌برک این است که فایل باید همیشه در حافظه بارگذاری شده باشد و هر بار که سیستم‌عامل ریست می‌شود باید مجددا فایل را اجرا کنید.

در نظر داشته باشید حتی با جیلبرک کردن ویندوز RT نیز امکان نصب نرم‌افزارهای سازگار با پلتفرم x86 میسر نخواهد شد. ویندوز RT تنها قادر به اجرای نرم‌افزارهای سازگار با معماری ARM است.

اگر صاحب تبلت سرفیس RT مایکروسافت، VivoTab RT ایسوس یا هر تبلت دیگر مبتنی بر ویندوز RT هستید با مراجعه به این آدرس امکان دریافت فایل جیلبرک و استفاده از آن را خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات