چگونه نسخه آزمایشی اپلیکیشن‌ها را قبل از انتشار در آیفون نصب کنیم؟

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر این UDID را در اختیار داشته باشید می‌توانید نسخه آزمایشی برنامه‌های iOS را قبل از انتشار بر روی دستگاه خود نصب کنید.
تبلیغات

تمام آیفون‌ها دارای یک UDID هستند که در واقع شماره شناسه منحصر به فرد آن آیفون است. این UDID یک عبارت ۴۰ حرفی است. اگر این UDID را در اختیار داشته باشید می‌توانید نسخه آزمایشی برنامه‌های iOS را قبل از انتشار بر روی دستگاه خود نصب کنید. اما چگونه UDID را بدست آورده و از آن استفاده کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به نصب نرم‌افزارهای مختلف بر روی آیفون خود علاقه‌مندید، می‌توانید قبل از انتشار App های خاص، آنها را بر روی دستگاه خود نصب و آزمایش کنید.

برای انجام این کار ابتدا، یک Apple ID برای خود بسازید. 

آموزش ساخت اپل آیدی

سپس نرم‌افزار رایگان Ad Hoc Helper را بر روی گوشی خود نصب کنید.

حالا آیفون خود را به کامپیوتر متصل نموده و آیتیونز را باز کنید. نام ابزار خود را از ستون سمت چپ و شاخه Device انتخاب نمایید.

iTunes UDID

در قسمت راست صفحه اطلاعاتی در مورد ابزار شما به نمایش در می‌آید. بر روی Serial Number گوشی خود کلیک کنید تا UDID آن نمایش داده شود.

کد مخصوص گوشی خود را کپی کرده و همواره همراه خود داشته باشید تا زمانی که نسخه بتای یک نرم افزار عرضه شد بتوانید از آن استفاده کنید. این کد را کپی کنید و سپس برنامه Ad Hoc که نصب کرده بودید را باز کنید.

در قسمت To ایمیل nobody@example.com را تایپ کنید و در قسمت متن نیز این کد UDID را قرار دهید و سپس ایمیل را ارسال کنید.

به این ترتیب گوشی شما اجازه نصب برنامه های رایگان بتا را خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات