تلفن هوشمند Optimus G ال‌جی رسما معرفی شد: پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۴.۷ اینچ [بروز شد]

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
پیش از این شایعات بسیاری در رابطه با پرچم‌دار تازه تلفن‌های هوشمند ال‌جی، Optimus G منتشر شده بود اما امروز این شرکت کره‌ای رسما از تلفن جدید خود پرده‌برداری کرد و مشخصات کامل فنی آن را منتشر کرد. Optimus G ماه آینده ابتدا وارد بازار کره‌ جنوبی و کمی بعد وارد بازار جهانی خواهد شد. این تلفن مجهز به صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچ IPS LCD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴ و ۲ گیگابایت حافظه رم است. جزئیات کامل را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

تلفن هوشمند Optimus G مجهز به صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچ IPS LCD با رزولوشن 1280x768 پیکسل است که از فناوری in-Cell پشتیبانی می‌کند. همان‌طورکه پیش‌تر در مقاله «ال‌جی تولید انبوه نمایشگرهای ۴ اینچی آیفون بعدی را آغاز کرد» اعلام کردیم در این فناوری فاصله بین صفحه‌نمایش و صفحه لمسی حذف شده و در واقع این دو صفحه یکی شده‌اند تا بدین‌ترتیب، کیفیت تصویر ارتقاء یافته و از ضخامت نمایشگر نیز کاسته می‌شود.

Optimus G دارای ۲ گیگابایت حافظه RAM، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، باتری ۲،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای Snapdragon S4 Pro APQ8064 است که با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. همه این قطعات در یک تلفن با ضخامت حدود ۸ میلی‌متر جای گرفته‌اند.

تنها نکته مایوس کننده در رابطه با Optimus G استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۴ به جای ۴.۱ یا همان آبنبات پاستیلی است.

ال‌جی این تلفن را به همراه دیگر محصولات تازه خود در نمایشگاه IFA 2012 برلین که ۳ روز دیگر آغاز می‌شود، به نمایش در خواهد آورد. پس اگر مشتاق هستید تا در رابط با این تلفن بیشتر بدانید در روزهای آینده با زومیت همراه باشید.

برروز رسانی:

{"status":"error","message":{"خطا در بازگشت اطلاعات":8}}شانس کار کردن با Optimus G را در رویداد NTT Docomo در توکیو داشته است. براساس این گزارش صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی پرچم‌دار جدید ال‌جی کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و تصاویر را بصورت زنده و روشن نمایش می‌دهد. اگر این صفحه‌نمایش بهترین نمایشگر موبایل تا به امروز نباشد بدون شک یکی از بهترین‌ها است. این تلفن تنها ۸.۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما حاشیه دور نمایشگر بزرگتر از Galaxy S III است و همین عامل باعث شده تا زمانی که آن را در دست می‌گیرد بزرگی ابعاد آن را حس کنید.

سرعت فوکس و عکس‌برداری دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این تلفن بسیار سریع است. Optimus G نیز همچون Optimus 4X HD به جای استفاده از دکمه‌های روی صفحه دارای ۳ دکمه اختصاصی خازنی است. ال‌جی رابط کاربری اختصاصی خود یعنی Optimus UI 3.0 را نیز روی اندروید ۴.۰ نصب کرده است.

هرچند Optimus G ابتدا در همین ماه وارد بازار کره می‌شود و تا مهرماه وارد بازار ژاپن نخواهند شد اما سرویس‌دهنده بزرگ مخابراتی ژاپن، Docomo اولین شرکتی است که این تلفن را بصورت رسمی معرفی کرده است. البته جالب است بدانید که Optimus G که در ژاپن عرضه خواهد شد ضد آب بوده و درمقابل نفوذ مایعات مقاوم است اما نسخه‌ای که در کشورهای دیگر دنیا عرضه خواهد شد فاقد این امکان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات