معرفی دو بازی جدید و جذاب مخصوص آیفون و آیپد

شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
دو بازی جدید آیفون و آیپد با نام‌های Captain Antarctica و The Game of life را باید تجربه کنید.
تبلیغات

بازی‌هایی که قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم، برای دو حالت مختلف‌اند. یکی برای زمانیکه شما قصد بازی کردن به تنهایی را دارید و دیگری زمانیکه با دوستان یا خانواده خود دور هم جمع شده‌اید و قصد دارید کمی خوش گذرانی کرده و کیفیت آیپدتان را نیز به رخ سایرین بکشید. نام بازی‌ها به ترتیب عبارت‌اند از Captain Antarctica و The Game of Life که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌‌شوید.

Captain Antarctica

در این بازی، یک پنگوئن، مسافت زیادی را برای یافتن همسر و فرزندانش طی می‌کند.این پنگوئن برای رسیدن به هدفش از مسیر‌هایی عبور می‌کند که تا به حال هیچ پنگوئنی به آن‌ها راه نیافته است! اگر به این بازی علاقه‌مندید به کاپیتان آنتارکتیکا کمک کنید تا خانواده‌اش را زودتر پیدا کند.قیمت این بازی ۰.۹۹ دلار است، اگر گوشی آیفون خود را جیلبریک نکرده‌اید باید این برنامه را از سایت آیتیونز خریداری کنید ولی اگر قصد دارید آن را روی آیفون جیلبریک شده خود نصب کنید، از لینک وب‌سایت پاندا استفاده کنید.

Captain Antarctica - Screen Shot

لینک دانلود بازی Captain Antarctica برای آیفون از iTunes

The Game of life مخصوص آیپد

یک بازی چند نفره در آیپد که گرافیک بالایی داشته باشد می‌تواند جمع خانوادگی یا دوستانه شما را بیش از پیش گرم کند. هدف بازی The Game of life on iPad نیز همین است. این بازی با کیفیت HD است و این موضع جذابیت بازی کردن با آن را دو چندان کرده‌است.

بهترین بازی و اپلیکیشن‌های موبایل

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این جور جمع‌ها علاقه مندید، بد نیست سری به این بازی زده و آن را روی دستگاه خود نصب کنید.قیمت این بازی نیز ۰.۹۹ دلار است. اگر قصد جیلبریک کردن آیپد خود را ندارید باید این برنامه را از آیتیونز دریافت کنید ولی اگر دستگاه خود را جیلبریک کرده‌اید از لینک وب‌سایت Apps.su استفاده کنید.

The Game of life - Screen Shot

لینک دانلود بازی The Game of life برای آیپد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات