عکس و مشخصات فنی تلفن ارزان قیمت Xperia J سونی به بیرون درز کرد

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
کمتر از یک ماه تا شروع نمایشگاه IFA برلین آلمان زمان باقی مانده و هر روز اطلاعات مربوط به یکی از تلفن‌هایی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش عموم در آید به بیرون درز می‌کند. چند روز پیش اطلاعات مربوط به تلفن نسبتاً قوی Xperia Mint به بیرون درز کرد و دیروز نیز اطلاعات مربوط به تلفن‌ خوش قیمت Xperia J در فضای وب منتشر شد. این تلفن که با نام ST26i نیز شناخته می‌شود مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ و سیستم‌عامل اندروید ۴ است.
تبلیغات

Xperia J مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل، پردازنده تک هسته‌ای Snapdragon با فرکانس ۱ گیگاهرتز، دوربین ۵ مگاپیکسل با فلش LED و سیستم‌عامل اندروید ۴.۰.۴ است.

از نظر طراحی، بدنه این تلفن به نظر صاف و ساده می‌رسد و در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد. همان‌طورکه در تصور مشاهده کردید این تلفن حداقل در ۳ رنگ متفاوت، صورتی، مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد.

هنوز قیمت Xperia J مشخص نیست اما از مشخصات فنی‌ آن انتظار می‌رود که این تلفن در بازه قیمت «متوسط رو به پایین» قرار گیرد.

همچنین انتظار می‌رود Xperia J در کنار Xperia Mint و دیگر تلفن‌های جدید سری اکسپریا در غرفه سونی در نمایشگاه IFA به نمایش گذاشته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات