محیط گرافیکی مترو ویندوز 8 را در اندروید یا آی‌پد تجربه کنید!

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
از طراحی کاشی‌ها در ویندوز ۸ راضی هستید؟ حالا امکان تغییر رابط کاربری اندورید و آی‌پد به کاشی‌های ویندوز ۸ فراهم شده است.
تبلیغات

تب ویندوز 8 همه را گرفته، حتی کاربران وفادار به اندروید و آی پد هم هیچ بدشان نمی‌آید فرصت آن‌را پیدا کنند تا محیط گرافیکی مترو را از نزدیک در سخت‌افزار خود تجربه کنند. خوشبختانه برای این مهم برنامه‌های گوناگونی معرفی شده که بهترین آنها را امروز به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم جزئی از این خیل عظیم کاربران مشتاق هستید با زومیت همراه باشید.

برنامه Splashtop که در فروردین‌ماه به بازار معرفی شد، با وجود کمی و کاستی های اندکی که دارد بهترین برنامه برای تجربه محیط متروی مایکروسافت در دیگر سیستم‌عامل ها به حساب می‌آید. این برنامه که در فاز نخست برای کاربران آی‌پد اپل طراحی و عرضه شد، هم‌اکنون آندرویدبازها را نیز هدف گرفته است.

علی‌رغم اینکه این برنامه در محیط آیپد کاستی‌هایی دارد، اما توانسته تقریباً تمامی قابلت‌های محیط مترو را داشته باشد.

قیمت اصلی این برنامه که همچنان همان 49.99 دلار سابق است، تا اطلاع ثانوی با تخفیف 50 درصدی عرضه می شود. اما اگر قصد دارید نسخه کرک شده این برنامه را برای تبلت اندرویدی خود نصب کنید به دانلود سنتر زومیت مراجعه کنید. خروجی برنامه Splashtop با کیفیت نمایش 800*1280 بوده و تبلت اندرویدی 7 تا 10 اینچی موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند.

Splashtop اندرویدی نیز مانند همتای آی‌پدی اش کاربران را قادر می سازد تا محیط متروی ویندوز 8 را با کلیه قابلیت های آن از جمله حرکات لمسی بکاوند. به کمک این برنامه، توسعه دهندگان، برنامه‌نویسان و کاربران می‌توانند بیش از پیش با محیط مترو آشنا شوند.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه نیاز به یک کامپیوتر مجهز به ویندوز ۸ نیز خواهید داشت در واقع این نرم‌افزار تبلت شما را به کامپیوتر ویندوز هشتی متصل می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات