سامسونگ سفارش بزرگی برای OLED انعطاف‌پذیر دریافت کرده است، آیا اپل پشت پرده است؟

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ طی مصاحبه‌ای با مجله کره‌ای Korea Times اعلام کرد که سفارش بزرگی برای نمایشگرهای OLED انعطاف پذیری که با نام YOUM شناخته می‌شوند، دریافت کرده است. شایعه شده که این شرکت کره‌ای سفارش خود را از شرکت اپل دریافت کرده است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر علاقه اپل نسبت به استفاده از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر منتشر شده بود. آیا این سفارش مربوط به اپل است و iPhone 5 مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد بود.
تبلیغات

پیشتر اطلاعاتی در مورد نمایشگر‌های انعطاف پذیر YOUM سامسونگ ارائه کردیم. ظاهرا سامسونگ قصد دارد تولید انبوه OLED انعطاف پذیر YOUMرا برای سفارشی که اخیرا دریافت کرده، در سه ماهه سوم سال 2012 شروع کند.

مقاله‌های مرتبط:

    بر اساس اطلاعات تحلیل گران، اپل یکی از معدود مشتریان سامسونگ است که قادر است چنین سفارش بزرگی را داشته باشد. پنل‌های انعطاف‌پذیر یکی از جذابترین قطعاتی است که می‌تواند بر روی محصولی مانند گوشی موبایل سوار شود.

    از طرفی این شایعه با شایعه محتمل‌تری که چند روز پیش توسط خبرگزاری‌های معتبری همچون رویترز و یا وال‌استریت‌ژورنال مبنی بر تامین نمایشگر ۴ اینچی آیفون ۵ توسط شرکت‌های ال‌جی، شارپ و Japan Display کمی مغایرت دارد. به هر حال باید تا زمان عرضه نسل بعدی آیفون که احتمالا در تابستان خواهد بود، صبر کرد و نتیجه کار را دید.

    گقتنی است LG نیز تولید عمده OLED های انعطاف‌پذیر خود را اواخر سال 2012 آغاز می‌کند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات