چطور کارکترهای غیرمعمول و جذاب را به پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی و یا ایمیل‌ها اضافه کنیم

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا تا به حال ایمیل خاصی را دریافت کرده‌اید که در متن و یا امضای نامه از کارکترهای عجیب و غریب و جالب استفاده شده باشد؟ تا به حال به جمله جالبی از دوست خود در شبکه‌های اجتماعی برخورد کرده‌اید که در آن کارکترهای غیرمعمول و جذاب وجود داشته باشد؟ برای اضافه کردن کارکترهای خاص و یا نمادهای جالب به متن، روش‌های متفاوتی وجود دارد که در ادامه با بهترین آنها آشنا خواهید شد.
تبلیغات

یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای اضافه کردن اعلام به توییتر وب سایت Twitter Symbols است اما ما امروز ابزار بهتری را به شما معرفی می‌کنیم.

ابزار فوق‌العاده Copy Paste Character دسترسی به تمام کارکترهایی که نیاز دارید را میسر می‌کند. کارکرد آن نیز بسیار ساده و جالب است تنها کافی است برروی کارکتر مورد نظر خود کلیک کرده و سپس آن را با فشار دادن کلیدهای Ctrl+C به درون حافظه کپی کنید و هر مکانی که به آن نیاز دارید کلیدهای Ctrl+V را فشار دهید تا کارکتر مورد نظر در آن مکان قرار گیرد.

در قسمت بالای سایت شما می‌توانید کارکترهای محبوب خود را به لیست محبوبیت‌ها اضافه کنید تا همیشه در دسترس باشند اما برای این کار می‌بایست در سایت ثبت نام کنید. خود سایت نیز یک بخش Favorite Set دارد که محبوب‌ترین کارکترها را در شاخه‌های مختلف لیست کرده است.

برای بزرگ و کوچک کردن سایز کارکترهای نیز، یک اسلادر در گوشه پایین و راست صفحه قرار داد که سایز اعلام و کارکترها را تغییر می‌دهد. از این اعلام می‌توانید در فایل‌های متنی مانند Word یا در شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و توییتر و یا در نامه‌های الکترونیکی و حتی در بخش نظرات زومیت استفاده کنید.

اگر دوستان شما از کارکترهای تازه‌ای که در پست‌های خود استفاده می‌کنید شگفت زده شدند فراموش نکنید که علاوه بر معرفی سایت Copy Paste Character، آنها را با زومیت نیز آشنا کنید.

فراموش نکنید که از این کارکترها در متن نظرات ارزشمند خود در زومیت نیز استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات