گسترش فعالیت زومیت و معرفی نویسندگان جدید

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
زومیت طی یک سال و نیم فعالیت خود، همواره تمام سعی و تلاش خود را در راستای ارائه اطلاعات مفید و کمک رسانی به شما کاربران ارزشمند بکار گرفته است. در همین راستا و جهت گسترش فعالیت زومیت و تولید محتوا در زمینه های مختلف، افراد خبره ای را به گروه زومیت اضافه نمودیم. از طریق این مقاله قصد داریم ضمن معرفی این عزیزان از زحمت و تلاش آن‌ها قدردانی کنیم.
تبلیغات

اگر جزء طرفدارن زومیت باشید حتما متوجه مقالات جالب و ارزشمند نویسندگان جدید زومیت شده‌اید. در ادامه معرفی مختصر هر کدام از این عزیزان آمده است.

حسین ملک محمدی

آقای ملک محمدی که در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده‌اند، اخیرا به جمع نویسندگان زومیت اضافه شدند. اطلاعات ایشان در زمینه زبان انگلیسی بسیار کامل بوده و بیش از 8 سال در این زمینه تجربه کاری دارند. مقالات حسین ملک محمدی در مجلات مختلف و معتبری منتشر شده‌اند. اگر روی نام ایشان کلیک کنید کلیه مقالات نگارش شده توسط ایشان را مشاهده خواهید کرد.

  • مترجم و ستون نویس در ماهنامه انگلیسی زبان ویوا (Viva)
  • همکاری با روزنامه های کثیرالانتشار و نشریات مطرح داخلی و خارجی
  • مشارکت در انتشار خبرنامه رایگان آموزش زبان انگلیسی Happy English
  • همکاری مستمر با موسسات و دارالترجمه های معتبر داخلی و خارجی

محمدشهاب شهوازیان

آقای شهوازیان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مخابرات در دانشگاه سراسری یزد و نفر برگزیده در جشنواره خوارزمی هستند. ایشان علاقه زیادی به فناوری اطلاعات دارند. تخصص اصلی ایشان در حال حاضر، پردازش سیگنال بوده و در زمینه تکنولوژی های بیومتریک و شناسایی هویت به‌خصوص بیومتریک براساس سیگنال مغز و قلب فعالیت مستمر داشته‌اند و اولین محقق در این زمینه هستند.

  • تحصیلات: کارشناسی در رشته الکترونیک و کارشناسی ارشد مخابرات
  • شاغل در یکی از مؤسساتآموزش عالی کشور به عنوان مشاور ارشد

سیامک احدی

سیامک احدی عزیز نیز که از مدتی قبل همکاری خود را با زومیت آغاز کرده بود ولی به دلیل آماده‌سازی خود برای کنکور کارشناسی ارشد، مدتی همکاری خود را با ما قطع کردند، حالا دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. امیدواریم آقای احدی در کنکور کارشناسی ارشد به موفقیت و آرزوی خود دست یابند. ایشان ساکن ابهر بوده و فارغ التحصیل کارشناسی رشته الکترونیک هستند.

  • تحصیلات: کارشناسی در رشته الکترونیک از دانشگاه سراسری زنجان
  • فعالیت در ترجمه های تخصصی الکترونیک و کامپیوتر

امیدواریم توانسته باشیم از این طریق از نویسندگان جدید و ارزشمند زومیت تقدیر به عمل آورده و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. زومیت همواره تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا در راستای رسالت خود که بالا بردن سطح علمی و اطلاع‌رسانی صحیح اخبار مرتبط با فناوری و ارائه راهنمای خرید کاربردی است، گام بردارد.

با ما همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات