تصویر و جزئیات تلفن ویندوزی LG Fantasy Mango به بیرون درز کرد

یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
یک تلفن هوشمند دیگر به لیست تلفن های مجهز به ویندوز فون 7 اضافه می شود، تلفن هوشمند LG Fantasy که احتمالا با مدل E740 وارد بازار خواهد شد دارای صفحه نمایش 4 اینچ بسیار روشن است که از فناوری نمایشگر های ال جی موسوم به Nova بهره می برد. جزئیات بیشتر این تلفن  که انتظار می رود در نمایشگاه MWC 2012 به نمایش عموم درآید را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

LG Fantasy علاوه بر نمایشگر 4 اینچ Nova با رزولوشن 800 در 480 پیکسل، مجهز به پردازنده تک هسته ای 1GHz، دوربین 5 مگاپیکسل و NFC است. براساس این مشخصات فنی، انتظار می رود قیمت این محصول حدود 400 دلار باشد که ممکن است آن را به یک انتخاب جذاب ویندوزی تبدیل کند.

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است برروی این تلفن عبارت غیرقابل فروش حک شده است اما شخصی که شانس کارکردن با این تلفن را داشته اعلام کرده که تلفن به خوبی ویندوز فون 7 را اجرا می کند.

این تلفن دارای دو نرم افزار ScanSearch و SmartShare است که پیش تر هر دو به صورت انحصاری برروی Optimus 7 ارائه شده بودند.

شایعات حاکی از آن است که LG Fantasy در سه ماه اول سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن هوشمند ویندوزی می بایست تا انتهای همین ماه که نمایشگاه تخصصی موبایل در بارسلونا برگزار خواهد شد، صبر کرد.

منبع: GSM Arena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات