سامسونگ در حال تولید نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 2 و تبلت 13 اینچی جدید است

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که سامسونگ در حال تولید نسخه ارزان‌قیمت از فبلت گلکسی نوت 2 برای بازار اروپا است. براساس گزارش SamMobile این اقدام در راستای استراتژی جدید سامسونگ اتفاق خواهد افتاد که پیش از این نیز موجب عرضه تلفن ارزان‌تر Galaxy S III mini گردید. این شرکت کره‌ای همچنین در حال طراحی و ساخت یک تبلت ارزان‌قیمت تبدیل شدنی 13.3 اینچی نیز است.
تبلیغات

چندی پیش سامسونگ نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر تلفن پرچم‌دار خود، گلکسی اس 3 را با نام گلکسی اس 3 مینی وارد بازار اروپا کرد. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ این استراتژی را برای دیگر پرچم‌دار خود، گلکسی نوت 2 نیز اعمال خواهد کرد و نسخه ارزان‌تر با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر آن را عرضه خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

براساس این گزارش تلفن گلکسی نوت جدید فاقد نمایشگر AMOLED و پردازنده سریع 4 هسته‌ای خواهد بود. سامسونگ در واقع با این اقدام خود قصد دارد تا به کاربران امکان استفاده از نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی نوت 2 را با قیمت پایین‌تر ممکن سازد.

براساس این گزارش، سامسونگ احتمالاً قابلیت S-Pen را نیز از نسخه جدید نوت 2 حذف خواهد کرد! که به نظر منطقی نمی‌رسد چون اساسی‌ترین مزیت نوت 2 در قلم دیجتال و قابلیت‌های حرفه‌ای نوت برداری آن است.

در ادامه این گزارش آمده است که سامسونگ در حال تولید یک تبلت 13.3 اینچی شبیه به ترنسفور بوک ایسوس است که به یک داک فیزیکی کی‌برد متصل می‌شود. هنوز مشخص نیست که سیستم‌عامل این تبلت اندروید است یا ویندوز 8، اما با توجه به سایز نمایشگر به نظر می‌رسد که این تبلت با ویندوز 8 روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات