ال جی از پروژکتور لیزری Hecto پرده برداری کرد: پخش تصویر 100 اینچی از فاصله بسیار نزدیک 22 اینچی

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
طی روز‌های اخیر کمپانی‌های مطرح دنیا از جمله ال جی به معرفی محصولات جدید خود، که قرار است در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشته شوند، پرداخته‌اند. در همین راستا امروز ال جی از فناوری جدید خود در زمینه پروژکتورها پرده برداری کرده است که در آن‌ حداقل فاصله مورد نیاز برای پخش تصویر توسط پروژکتور به شدت کاهش یافته و امکان نمایش یک تصویر به بزرگی 100 اینچ تنها از فاصله 56 سانتی‌متر (22 اینچ) میسر شده است.
تبلیغات

ویدیو پروژکتور لیزری Hector تصاویر را با رزولوشن 1080p پخش می‌کند و برای مصارف مختلف از جمله منازل مناسب است. از این ویدیو پروژکتور می توان به عنوان یک راه حل جامع برای منازل استفاده کرد چون دارای تیونر داخلی و اسپیکر 10 وات است که پخش برنامه‌های تلویزیون را میسر می‌کند.

هکتور همچنین مجهز به 3 ورودی HDMI، یک پورت RS-232 و قابلیت تلویزیون هوشمند است و از کنترل از راه دور جادویی ال جی نیز پشتیبانی می‌کند. هوشمند بودن هکتور به این معناست که توسط آن می‌توانید به اینترنت متصل شده، ویدیو آنلاین تماشا کنید یا وب سایت مورد نظرتان را مرور کنید و همچنین اپلیکیشن و بازی های مورد نظر خود را برروی ویدیو پروژکتور نصب نمایید.

کنتراست داینامیک این پروژکتور 1,000,000 به 1 و طول عمر آن نیز 25 هزار ساعت است.

اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزیون با شروع نمایشگاه CES 2013 بدست خواهد آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات