ویزیو وارد بازار کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
ویزیو، بزرگ‌ترین تولید کننده تلویزیون در امریکا و کانادا قصد دارد لپ‌تاپ‌های اولترابوک و کامپیوترهای رومیزی تولید کند.
تبلیغات

Vizio را در آمریکا و کانادا به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلویزیونهای LCD و LED می شناسند، حال این تولید کننده مطرح صوتی تصویری قصد دارد در نمایشگاه CES 2012 محصولات جدید خود را معرفی کرده و رسما وارد عرصه پررقابت کامپیوترهای شخصی شود. خواندن مقاله را ادامه دهید تا توضیحات کامل به همراه تصاویر زیبا از کامپیوترهای بدون کیس و اولترابوک این شرکت را مشاهده کنید.

البته Vizio پیش از این نیز تولیدات دیگری مانند مانیتور کامپیوتر و درایوهای نوری نیز داشته است. این شرکت همچنین علامتهای تجاری ثبت شده بسیاری از جمله VIA (Vizio Interenet Apps)، Theatre3D، TruLED، Razor LED v را در کارنامه خود دارد.

شب گذشته،  آگهی تبلیغاتی جدیدی ازشرکت Vizio منتشر شد که در آن خبری از تبلیغ تلویزیون نبود بلکه در آن تبلیغ، اولین کامپیوتر بدون کیس این شرکت رو نمایی شد.

در ابتدا کسی باور نکرد، اما این دقیقا همان چیزی است که Vizio قصد دارد انجام دهد: ورود به بازار کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز.

این شرکت تعداد زیادی دستگاه از جمله کامپیوترهای بدون کیس 24 و 27 اینچ و اولترابوکهای 14 و 15.6 اینچی با مصرف انرژی کم را در لیست تولیدات خود اضافه کرده است و به روزنامه تایمز مالی (Financial Times) گفته است که مشخصات فنی دستگاههای این شرکت فراتر از اولترابوک خواهد بود.

هیچ جزییاتی در مورد مشخصات فنی این محصولات در دست نیست. تنها موردی که می دانیم این است که این شرکت طبیعتا از استاندارد DLNA در محصولات جدید خود استفاده خواهد کرد.

Vizio می گوید که محصولات جدید خود را در ماه می (خرداد 1391) روانه بازار خواهد کرد که این نکته ما را به این فکر می اندازد که ممکن است این محصولات مجهز به پردازنده های Ivy Bridge اینتل باشند. Ivy Bridge نسل آینده CPU اینتل است.

با نگاهی به تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد که کامپیوترهای بدون کیس Vizio به همراه صفحه کلید، ماوس، درایوهای نوری اکسترنال و چیزی شبیه یک صفحه لمسی ویژه عرضه خواهند شد.

بروز رسانی با دریافت تصاویر واقعی و نگاهی به آنها، به نظر می‌رسد که یکی از لپ تاپ‌ها در هرطرف یک پورت USB 3.0، یک جک صدای 3.5 میلی متری در سمت چپ و یک پورت HDMI در طرف راست دارد.

منبع : The Verge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات