مقایسه تبلت های گالاکسی سامسونگ

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تبلت های مختلفی را در سایز ها و ظرفیت های متنوع ارائه کرده است. تعدادی از این تبلت ها در بازار موجود هستند و تعدادی نیز هنوز وارد بازار نشده اند. در ادامه کلیه این تبلت ها را معرفی کرده و سایز و صفحه نمایش و اطلاعات فنی مختصری از آن ها را مقایسه می کنیم.
تبلیغات

در جدول زیر همه مدل های Galaxy Tab سامسونگ را مشاهده می کنید. این تبلت ها از نظر سایز، کیفیت صفحه نمایش، قیمت حدودی و .. مقایسه می شوند. آیا سامسونگ تمایل به ساخت تبلتی بزرگتر از سایز 10.1 اینچ دارد؟ اگر سامسونگ تبلتی در سایز 13 اینچ تولید کند ممکن است Apple او را متهم به تقلید از وی نکند. چراکه Apple هنوز تبلت 13 اینچی تولید نکرده است.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، تنها قیمت تبلت های Galaxy Tab 7 و Galaxy Tab 10.1 اینچی از طرف سامسونگ اعلام شده ولی قیمت سایر تبلت ها هنوز مشخص نیست.

نمایشگر های Galaxy Note و  Galaxy Tab 7.7 از نوع Super AMOLED بوده و نسبت به سایر تبلت ها کیفیت بالاتری دارند. رزولوشن Galaxy Tab 7 از سایر مدل ها کمتر بوده و 600x1024 پیکسل است. در حالیکه سایر مدل ها رزولوشن 12800 در 800 پیکسل دارند.

دو تبلت Galaxy Note و Galaxy Tab 7.7 اینچ پردازنده قوی تری نسبت به سایر مدل ها دارند بنابراین اگر به دنبال تبلت گالاکسی با پردازنده قوی تر هستید، یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

برای مشاهده مشخصات کامل تر Galaxy Tab 7.7 اینجا کلیک کنید.

اگر مجهز بودن تبلت به جدیدترین سیستم عامل برای شما با اهمیت است باید یکی از مدل های Galaxy Tab 7.7 ، Galaxy Tab 8.9 یا Galaxy Tab 10.1 را انتخاب کنید. بنابراین اگر به دنبال تبلتی با جدیدترین سیستم عامل، قوی ترین پردازنده و بهترین کیفیت صفحه صفحه نمایش هستید، تبلت Galaxy Tab 7.7 مناسب ترین گزینه برای شماست.

در جدول زیر همه این مشخصات را در کنار هم مشاهده می کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات