پخش کننده صوتی فیلیپس مدل GoGear 3 با اندروید

دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
Player های GoGear فیلیپس کیفیت بسیار خوبی دارند. اگر به دنبال پلیری با صدای شفاف و قیمت نسبتا مناسب هستید، این پلیر را به شما توصیه می کنیم.
تبلیغات

اخیرا فیلیپس پلیر جدیدی را با صفحه لمسی و سیستم عامل اندروید معرفی کرده است. در ادامه بررسی کامل و مشخصات فنی این پلیر را مشاهده می کنید.

کمپانی ها برای رقابت با iPod Touch، محصولات خود را به روز می کنند و به جای صفحه های معمولی از صفحه های لمسی در پلیر های خود استفاده می کنند. مدیا پلیر GoGear فیلیپس نیز دارای صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی است. این پلیر مجهز به سیستم عامل 2.3 اندروید می باشد..

برای مشاهده اطلاعات کلی پلیر های موجود در بازار به راهنمای خرید "MP3 Player" مراجعه کنید.

جنس بدنه GoGear3 پلاستیکی است وخیلی لوکس به نظر نمی رسد. ولی کیفیت آن خوب است. وزن دستگاه بسیار کم بوده و برای کاربرانی که هنگام ورزش از Player استفاده می کنند، مناسب می باشد. GearGo3 دارای سه دکمه بزرگ برای دسترسی ساده به قسمت های اصلی دستگاه می باشد. App های اندروید به راحتی روی دستگاه اجرا می شوند و GoGear3 برای اجرای برنامه ها هیچ مشکلی ندارد. شما می توانید Android Market را در لیست برنامه های GoGear  مشاهده کنید.

قیمت دقیق GoGear3 هنوز مشخص نیست ولی فیلیپش اعلام کرده مدل 8 گیگابایتی این محصول حدود 212$ دلار و مدل 16 گیگابایتی آن حدودا 254$ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات