ثبت نام در گوگل پلاس برای عموم آزاد شد

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
اگر تاکنون موفق به ساختن اکانت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نشدید و یا دعوت نامه ای از طرف این سایت برای ثبت نام دریافت نکردید، حال می توانید با خیال راحت و بدون محدودیت در این شبکه اجتماعی که برای عموم آزاد شده، ثبت نام کنید. گوگل پلاس امکانات جذابی در اختیار شما قرار می دهد که در هیچ شبکه اجتماعی، حتی فیس بوک هم آنها را نخواهید یافت. در ادامه روش ثبت نام و امکانات جذاب گوگل پلاس را معرفی می کنیم.
تبلیغات

پیش از این ثبت نام در گوگل پلاس تنها از طریق دعوت نامه ای که یکی از کاربران برای شما ارسال می کرد ممکن بود. ولی ظاهرا گوگل امکان ثبت نام در Google Plus را برای همه کاربران آزاد کرده تا همه بتوانند از سرویس های خوب آن استفاده کنند. این شبکه اجتماعی امکانات جذابی دارد که بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرده است. از جمله این امکانات می توان به سرویس چت تصویری همزمان با 10 نفر اشاره کرد. این درحالی است که فیسبوک توانسته با همکاری اسکایپ، قابلیت چت تصویری را تنها برای یک نفر فراهم کند.

سرویس مکالمه ویدئویی چند نفره آنلاین گوگل، Hangouts نام دارد.

google-plus-reg-create-an-account0

Hangouts ویژگی های جذابی دارد که فاصله سیستم چت تصویری گوگل پلاس و فیسبوک را بیش از پیش زیاد کرده است.

  • قابلیت نصب Hangouts روی گوشی های اندورویدی (و به زودی Apple): این سرویس مانند سرویس Apple Facetime است و امکان چت تصویری یک به یک را در تلفن هوشمند اندرویدی شما فراهم می کند.
  • Hangouts On-Air: شما می توانید با استفاده از گوگل پلاس در چت تصویری خود بیش از یک مخاطب داشته باشید. در واقع اگر بخواهیم این قابلیت را در یک جمله توصیف کنیم از عبارت "یوتیوب با قابلیت ارسال ویدئوی زنده" استفاده می کنیم.
  • Hangouts با قابلیت های اضافه: Hangouts به کاربران اجازه می دهد اطلاعات و نوشته ها، عکس ها، ویدئوها زنده و Screen خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ویژگی اشتراک گذاری Screen کار بسیاری از کمپانی های خدمات IT را آسان می کند تا بتوانند راحت تر مشکلات کاربران خود را یافته و آنها را رفع کنند.

فیس بوک با مشاهده قابلیت های بی نظیر Google Plus، در حال تلاش برای ارائه خدمات بهتری است. امیدواریم رقابت این دو کمپانی، شبکه های اجتماعی را بیش از پیش جذاب و کاربردی کد.

روش ساخت اکانت در گوگل پلاس:

ابتدا وارد گوگل پلاس شوید.

اگر اکانت Google /Gmail دارید:

تنها کافی است Sign in را انتخاب کنید.

ممکن است شماره تماس و محل زندگی شما پرسیده شود که به شکل زیر آنها را وارد کنید.

google-plus-reg-create-an-account-4

در صفحه بعدی می توانید عکس خود را به پروفایلتان اضافه کنید. نهایتا دکمه join را بزنید و با باز شدن صفحه بعد، دکمه Sync With Picasa را کلیک کنید.

google-plus-reg-create-an-account-5

اکنون شما وارد صفحه Google Plus خود شده اید.

اگر اکانت Google /Gmail ندارید:

پس از ورود به گوگل پلاس، روی عبارت Create an account کلیک کنید و اطلاعات درخواست شده را وارد نمایید تا اکانت شما در گوگل پلاس فعال شود.

google-plus-reg-create-an-account-1

اگر اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی ندارید، مقاله "راه اندازی شبکه اجتماعی گوگل پلاس" را مشاهده کنید.

اگر هنوز در مورد استفاده از گوگل پلاس مشکلی دارید، در قسمت نظرات سئوال خود را مطرح بفرمایید.

منبع: ZDnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات