نرم افزار Elyse: تمام فایل های خود را براساس برچسب مرتب کنید

یک‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم روزانه با فایل های گوناگون سر و کار دارید و یا عکس های بسیاری برروی کامپیوتر خود نگه داری می کنید و قصد دارید فایل های خود را علاوه بر فولدر براساس برچسب های مختلف دسته بندی کنید می توانید از نرم افزار مجانی Elyse که برروی سیستم عامل Mac و Windows کار می کند، استفاده کنید. با این نرم افزار می توانید به هر کدام از فایل های خود برچسب های مختلفی را الصاق کنید و در آینده به راحتی به اسناد، تصاویر و فایل های دیگر خود براساس برچسب دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

نرم افزار Elyse را از یکی از لینک های زیر دریافت و نصب کنید:

پس از اجرای نرم افزار از منوی Database گزینه New را انتخاب کنید معمولا شما یک دیتابیس بیشتر نیاز نخواهید داشت. اگر قصد دارید دیتابیس های مختلف داشته باشید نامی که برای آنها انتخاب می کنید را به خاطر بسپارید.

سپس فایل یا فولدرهای مورد نظر خود را انتخاب نموده و به داخل قسمت Browsing Tree بیاندازید. Elyse بصورت خودکار نام فایل و نام فولدر را به لیست تگ های فایل ها اضافه می کند. شما می توانید تگ های بیشتری را اضافه کنید و یا تگ های فعلی را حذف کنید. سیستم بصورت خودکار فایل های تکراری را تشخیص داده و از اضافه شدن آنها خودداری می کند.

Elyse_tagged_file_list_610x394

تگ ها در پنل سمت چپ نمایش داده می شود و با انتخاب هر تگ فایل های برچسب خورده نمایش داده می شوند. شما می توانید بصورت همزمان چند تگ را انتخاب کنید.

برای مشاهده محتوای هر فایل نیز، تنها کافی است برروی آن دوبار کلیک کنید.

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات