با بسته جدید 3D الجی، تکنولوژی سه بعدی را با ارزان ترین قیمت به خانه خود ببرید

یک‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر قصد خرید HDTV جدید دارید بهتر است کمی صبر کنید. چراکه الجی در نظر دارد بسته های سه بعدی جدید خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کند. در این بسته تمام ابزار های ضروی برای مشاهده تصاویر سه بعدی وجود دارد. یک تلویزیون سه بعدی و یک عدد 3D Blu-Ray Player به همراه 4 عینک مخصوص پخش تصاویر سه بعدی، همه ابزاری است که در این بسته 3D الجی وجود دارد. اطلاعات فنی کامل در مورد تلویزیون و 3D Bluray Player را به همراه قیمت بسته، در ادامه مشاهده می کنید.
تبلیغات

اگر قصد داشته باشید تلویزیون سه بعدی تهیه کنید باید مبلغی را نیز صرف خرید دستگاه 3D Bluray Player خود بکنید. اگر تکنولوژی تلویزیون انتخابی شما Active Shutter باشد، نباید هزینه مربوط به عینک ها را نیز فراموش کنید. با توجه به تمام این هزینه ها حتی اگر تلویزیون سه بعدی نسبتا ارزان قیمتی نیز بیابید، باید هزینه دستگاه های جانبی لازم برای مشاهده تصاویر سه بعدی را در نظر بگیرید.

اگر در مورد تلویزیون های سه بعدی اطلاعات کافی ندارید می توانید مقاله " همه آنچه در مورد تلویزیون های سه بعدی باید بدانید" را مطالعه کنید.

به همین علت، LG بسته جدید خود را با عنوان "سیستم سرگرمی سه بعدی خانگی" به بازار عرضه می کند. این سیستم شامل یک تلویزیون 47 یا 55 اینچ است. یک 3D Bluray Player با کیفیت Full HD 1080P و 4 عینک مخصوص Passive 3D است.

تلویزیون این بسته ارزان قیمت الجی، 120Hz بوده و قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی را نیز دارد.

به محض دریافت مشخصات کامل تر تلویزیون، اطلاعات آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قیمت این بسته با تلویزیون 47 اینچی، 1400$ دلار و با تلویزیون 55 اینچی 1900$ دلار است. البته اگر بتوانید آن ها را از سایت Best Buy تهیه کنید قیمت هر کدام 300$ دلار برای شما ارزان تر حساب می شود.

منبع: En.akihabaranews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات