معرفی 5 بازی موفق و جذاب iPhone و iPad

شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
مطالعه 4 دقیقه
در این مقاله قصد داریم بازی های جذاب و موفق iPhone و iPad را معرفی کرده و لینک دانلود آنها را در اختیار شما قرار دهیم. این بازی ها روی دستگاه های مجهز به iOS 3.2 به بعد نصب می شوند. حجم همه بازی ها زیاد نیست و برای افرادی که اینترنت پرسرعتی ندارند هم بازی های کم حجم تر معرفی شده است. پیش از نصب بازی ها، باید دستگاه Apple خود را JailBreak کرده باشید.
تبلیغات

اگر تا کنون دستگاه Apple خود را JailBreak نکرده اید، با توجه به ورژن نصب شده روی دستگاه آن را جیلبریک کنید. اگر از ورژن 4.3 و 4.3.3 استفاده می کنید، برای جیلبریک کردن دستگاه خود اینجا  کلیک کنید . اگر از ورژن های قدیمی تر استفاده می کنید، اینجا کلیک کنید.

این بازی ها به انتخاب و سلیقه شما جمع آوری خواهند شد. بنابراین نظر خود را در مورد بازی هایی که می پسندید اعلام کنید تا در آینده بازی هایی مطابق با سلیقه شما، معرفی کنیم.

Monkey Island 2 مخصوص آیفون با حجم 353 مگابایت

d79f09_6954_monkeyisland2

این بازی کاملا ماجراجویانه است و در آن از دیالوگ های جذابی استفاده شده است. نسخه جدید بازی مخصوص صفحه 3.5 اینچی ساخته شده است. اگر تا کنون این بازی را انجام ندادید، به شما توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

Real Racing 2 مخصوص iPhone و iPad با حجم 370 مگابایت

567192_19f7_realracing2

این بازی یکی از بهترین بازی های مسابقه ماشین است که تا حد زیادی واقعی به نظر می رسد. اگر طرفدار بازی های مسابقه ای یا ماشین هستید، این بازی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

World Of Goo مخصوص iPhone و iPad با حجم 80 مگابایت

468a29_e599_worldogfoo

این بازی واقعا سرگرم کننده است. در این بازی باید حباب های ژله ای را با چسبندن با یک دیگر، نجات دهید. World og Goo جزو بهترین بازی ها پازلی iOS محسوب می شود.

Plants VS. Zombies با حجم 50 مگابایت مخصوص iPhone و iPad

3c4b4b_094a_plantsvszombies

در این بازی شما باید خانه خود را از دست دشمنانی که شبیه به انسان های مرده هستند، حفظ کنید و همه آنچه برای حفاظت از خانه خود دارید گیاهان شما هستند. این بازی شدیدا اعتیادآور و جالب است.

بازی Infinity Blade با حجم 540 مگابایت مخصوص iPhone

ad1c75_42dd_infinityblade

بازی Infinity Blade به دلیل گرافیک بسیار خوبی که دارد، پرطرفدار است. این بازی برای افرادی مناسب است که بازی های جنگی را بیشتر می پسندند.

نظر شما راجع به این بازی ها چیست؟ کدام دسته از بازی ها را بیشتر می پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات