الجی لپ تاپ های فوق سبک P220 خود را به بازار عرضه می کند

شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ها برای رقابت با محصولات Apple محصولاتی مشابه MacBook، iPad و iPhone تولید می‌کنند. این بار نیز کمپانی الجی لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده سبک و باریک خود را که به محصولات Apple نیز شبیه هستند، وارد بازار کرده است. در ادامه مشخصات این لپ‌تاپ‌ها را مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

هنوز مدت زمان زیادی از شکایت Apple علیه سامسونگ و پیروزی وی جهت متوقف کردن فروش محصولات سامسونگ در اروپا نگذشته است. ولی ظاهرا این موضوع برای کمپانی های دیگر درس عبرت نشده و آن‌ها قصد ندارند ایده‌های شخصی خود را در محصولات به کار ببرند. این شرکت‌ها همچنان با هدف نزدیک شدن به محصولات Apple، تبلت و لپ‌تاپ‌های خود را طراحی و وارد بازار می‌کنند.

LG P220 مدل به روز شده P210 است. این لپ تاپ 11.6 اینچی دارای صفحه‌نمایش IPS است. محصولاتی که صفحه‌نمایش IPS دارند، دارای زاویه دید بالای 178 درجه هستند. قاب دور صفحه‌نمایش بسیار باریک است و ظاهر لپ تاپ را بیش از پیش جذاب می‌کند.

9f31a2_d498_lgp220ajjh

ضخامت این لپ تاپ کمتر از 21 میلی متر و وزن آن حدود 1.3 کیلوگرم است. P220 با پردازنده Core i5، پشتیبانی از Bluetooth 2.0، پورت HDMI، کارت خوان 4 در 1 و پشتیبانی از DLNA به بازار عرضه می‌شود. از نقاط ضعف P220 می‌توان به کمبود پورت USB3.0 در آن اشاره کرد.

LG P220 در ظاهر شبیه به MacBook Air است ولی زمانی که آن را لمس می‌کنید متوجه بدنه پلاستیکی آن می شوید. P220 در رنگ‌های سفید، صورتی و آبی به بازار عرضه می‌شود. قیمت دقیق این محصول هنوز مشخص نیست.

منبع: Trusted Reviews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات