معرفی لپ تاپ های زیبا و با کیفیت سری E سونی به همراه قیمت آنها در بازار

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
مطالعه 4 دقیقه
لپ‌تاپ‌های سری E خیلی هم جدید نیستند. ولی همچنان در بازار فروش خوبی داشته و طرفداران زیادی دارند. بدنه لپ‌تاپ‌های سری E طراحی بسیار زیبایی دارند و در رنگ‌های متنوع در بازار موجود هستند. این لپ‌تاپ‌ها با مشخصات مختلف و در قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه مشخصات کامل تر این لپ‌تاپ‌ها را به همراه قیمت و گالری عکس های آن مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

سونی با تولید لپ‌تاپ‌های سری E، این پیغام را به کاربرانش رسانده که لپ‌تاپ بزرگ هم می‌تواند زیبا باشد. درواقع لپ‌تاپ‌های سری E خیلی کوچک یا باریک و جم و جور نیستند و وزن نسبتا بالایی هم دارند ولی بسیار زیبا هستند و طراحی خوبی دارند.

لپ‌تاپ‌های Vaio سری E در سایز های 14.1" و 15.5" اینچی در بازار موجود هستند. لپ‌تاپ‌های 14.1" اینچی این سری، EA نام‌گذاری شده‌اند درحالی‌که مدل‌های 15.5" اینچی همین سری EB نام دارند.

اولین چیزی که در مورد سری E سونی توجه شما را به خود جلب می‌کند، طراحی بیرونی لپ‌تاپ‌های سری E سونی است.طراحی بدنه بیرون این لپ‌تاپ کمی شیشه ای مانند است. در مدل‌های قدیمی این سری طرح‌های مربعی شکل بسیار ریزی روی بدنه وجود داشت که ظاهر آن را زیبا تر می‌کرد.

e-series-of-sony-vaio-back-body2

ولی سری های جدید این لپ‌تاپ‌ها این طرح زیبا را در پشت لپ‌تاپ ندارند. اگر به زیبایی لپ‌تاپ خود اهمیت می دهید، به شما توصیه می‌کنیم از سری های قدیمی این مدل که عکس آن را مشاهده کردید، تهیه کنید.

علاوه‌بر این قسمت داخلی لپ‌تاپ نیز زیبایی خاص خودش را دارد. قسمت Touch Pad لپ‌تاپ حالت شیشه ای داشته و به نظر می‌رسد این شیشه در قیمت Touch Pad به‌صورت نقطه نقطه است. وجود این شیشه با برجستگی های روی آن در قسمت TouchPad باعث می‌شود دست شما روی Touchpad نلغزد.

e-series-of-sony-vaio-inside-body1

علاوه‌بر این قسمت پایین لپ‌تاپ که دست شما هنگام تایپ کردن روی آن قرار می‌گیرد نیز دارای لایه شیشه ای است که باعث می‌شود هیچ‌گاه رنگ این قسمت نرود و تغییر نکند.

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ روشن و با کیفیت است و رنگ‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد. عمق رنگ مشکلی در نمایشگر این مدل، بالاست و می‌توانید ویدئوهای HD را به‌راحتی و با کیفیت خوب در آن مشاهده کنید.

e-series-of-sony-vaio-back-body3

شما می‌توانید لپ‌تاپ‌های سری E را با یک DVD-drive یا Bluray-drive تهیه کنید. قیمت این دو مدل بین 80 تا 100 هزار تومان با یکدیگر فرق می‌کند.

وزن لپ‌تاپ‌های سری E (خصوصا سایز 15.5 اینچ) سنگین است و اگر معمولا این لپ‌تاپ را در مسافت های طولانی حمل می‌کنید بهتر است مدل 14.1 اینچی آن را تهیه کنید. وزن مدل 14.1 اینچی این لپ‌تاپ 2.3 کیلوگرم و وزن مدل 15.5 اینچی آن 2.5 کیلوگرم است.

e-series-of-sony-vaio-back-body4

صفحه کلید Vaio E Series در مدل 15 و 14 اینچی سایز نسبتا مناسب و راحتی دارد. این لپ‌تاپ‌ها دارای 3 پورت USB هستند. با استفاده از خروجی و کابل HDMI می‌توانید فیلم های موجود در حافظه این لپ‌تاپ را در تلویزیون مشاهده کنید.

لپ‌تاپ‌های سری E سونی با کارت گرافیک های مختلف مانند ATI 5470 512MP یا ATI 5650 1G و همچنین Intel HD 4500 ارائه می‌شوند. شما همچنین می‌توانید بین پردازنده‌های Core i3 و Core i5 این لپ‌تاپ بر حسب نیازتان یک مدل را انتخاب کنید. همه این مدل‌ها دارای RAM 4GB و Cache 3MB هستند.

عمر باتری این مدل معمولی است و نمی توان گفت جزو سری های کم مصرف است. اگر از Wi-Fi لپ‌تاپ استفاده کنید، باتری آن خیلی زود تمام می‌شود.

e-series-of-sony-vaio-inside-colors

سری E سونی برای رنج وسیعی از کاربران گزینه مناسبی است. چراکه هم گرافیک و پردازنده خوبی دارند. علاوه‌بر این برای کاربرانی که به ظاهر لپ‌تاپ خود نیز حساس هستند، گزینه مناسبی است.

در ادامه مشخصات کامل چند مدل مختلف از سری E به همراه قیمت‌های آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات