Transformer اسوس پس از iPad پرفروش ترین تبلت دنیاست

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اسوس اعلام کرده بود که فروش تبلت قابل تبدیل این شرکت کاهش یافته است همچنین براساس گزارش DigiTimes تولید Eee Pad Transformer به رقم 400,000 دستگاه در ماه رسیده است این بدین معناست که این تبلت پس از iPad آمار بیشترین فروش را از آن خود کرده است. Transformer قادر است به نوت بوک با کی برد فیزیکی تبدیل شود و مجهز به سیستم عامل اندروید است. در ادامه مشخصات دقیق فنی و قیمت این تبلت در بازار جهانی و بازار کشور را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

با توجه به حجم وسیع درخواست در بازار تبلت ها و تنوع بسیار زیاد انواع تبلت های اندرویدی، فروش Eee Pad Transformer اسوس قابل توجه است. مهمترین عامل های فروش این تبلت قیمت مناسب و قابلیت تبدیل آن به نت بوک است. این تبلت دارای یک Dock با کی برد فیزیکی است که تبلت برروی آن قرار می گیرد و امکان استفاده راحت با کی برد فیزیکی را به کاربر می دهد.

علاوه بر این Transformer مشخصات سخت افزاری جذابی دارد، صفحه نمایش آن 10.1 اینچ و سیستم عامل آن Android 3.0 Honeycomb است. Honeycomb مخصوص تبلت هاست و رابط کاربری آن به خوبی با صفحه بزرگ تبلت ها سازگار است. پردازنده دوهسته ایی آن نیز Tegra 2 انودیا با سرعت 1GHz است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به حافظه RAM با ظرفیت 1GB، حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 16GB، دوربین 1.2 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش در پشت، اسپیکر استریو، بلوتوث GPS و Wi-Fi اشاره کرد.

پورت های خروجی و ورودی Transformer عبارتند از: پورت HDMI، اسلات MicroSD،

وزن Eee Pad Transfomer حدود 680 گرم و ضخامت آن 1.27 سانتی متر است صفحه نمایش 10.1 اینچی آن نیز وضوح تصویر 1280x800 پیکسل دارد.

باتری 24.4 وات در ساعت این تبلت قادر است 15 ساعت فیلم پخش کند بدون اینکه نیاز به شارژ داشته باشد.

ترکیب تبلت با کی برد فیزیکی و قیمت رقابتی آن را به یک رقیب جدی برای iPad تبدیل کرده است. قیمت Eee Pad Transformer حدود 400 دلار و قیمت Dock آن نیز 149 دلار است. متاسفانه قیمت این تبلت در بازار کشور تفاوت زیادی با قیمت جهانی دارد و با قیمت 850 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات