جنگ موبایل های سه بعدی، مقایسه سخت افزاری HTC EVO 3D و LG Optimus 3D

شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
مشاهده تصاویر سه بعدی بدون عینک و همچنین گرفتن عکس های سه بعدی با موبایل واقعا سرگرم کننده است. اگر شما هم از طرفدارن تکنولوژی سه بعدی بدون عینک هستید، حتما موبایل های سه بعدی را می شناسید. در این مقاله تصمیم گرفتیم دو موبایل قوی بازار را که قابلیت پخش تصاویر  سه بعدی و بی نیاز از را عینک دارند، با هم مقایسه کنیم.
تبلیغات

اگر قصد خرید گوشی با قابلیت سه بعدی را دارید باید بدانید که انتخاب های شما بسیار محدود هستند. در این مقاله این دو گوشی از نظر سخت افزاری مقایسه شده اند.

اولین مشاهده از دو گوشی

htc-evo-3d-vs-lg-optimus-3d-1

حتی کاربران مبتدی هم با در دست گرفتن دو گوشی، متوجه جنس بدنه بسیار خوب HTC EVO 3D خواهند شد. جنس بدنه این گوشی واقعا خوب به نظر می رسد. جنس بدنه LG Optimus 3D هم خوب است و در ساخت آن از مواد خوبی استفاده شده است. ولی در مقام مقایسه می توان گفت جنس بدنه HTC EVO 3D بهتر است. اندازه دو گوشی بسیار به هم شبیه است و اگر هر دو گوشی را در دست بگیرید، اندازه های آنها را برابر خواهید دانست. طول گوشی Optimus کمی بیشتر است. با این حال وزن HTC EVO کمی بیشتر است.

مقایسه کیفیت سه بعدی در دو گوشی

htc-evo-3d-vs-lg-optimus-3d-4

یکی از مهمترین موارد در خرید گوشی های سه بعدی، مشاهده کیفیت تصاویر سه بعدی در عکس ها این موبایل هاست. بنابراین پیش از مشاهده ویدئوی زیر که به بررسی جزئیات سخت افزار گوشی ها پرداخته، بهتر است کیفیت تصاویر سه بعدی را بیشتر بررسی کنیم.

رزولوشن تصویر EVO 3D برابر qHD 540x960 است در حالیکه رزولوشن LG کمتر و برابر 480x800 است.علاوه بر این کیفیت تصاویر سه بعدی در HTC EVO 3D بیشتر از کیفیت سه بعدی LG Optimus 3D است. عکس ها سه بعدی در هر دو موبایل کمی حالت دنده دنده دارند. ولی درگوشی EVO که رزولوشن بالاتری دارد کیفیت سه بعدی بیشتر و دنده دنده شدن تصویر کمتر است.

جمع بندی

گوشی LG Optimus 3D دارای نسخه Android 2.2 است در حالیکه HTC EVO دارای نسخه Android 2.3 Gingerbread می باشد. رزولوشن مدل HTC EVO نیز از رزولوشن LG Optimus 3D بیشتر و کیفیت سه بعدی آن نیز بهتر از کیفیت سه بعدی Optimus 3D است. در ادامه عکس های بیشتری از دو گوشی در کنار هم مشاهده می کنید.

ویدئوی زیر در مورد سخت افزار دو گوشی، فلش LED دوتایی HTC در برابر فلش تک LED الجی و همچنین تصاویر سه بعدی در هر دو گوشی بیشتر توضیح داده است.

منبع: Slashgear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات