بهترین ها در نمایشگاه E3 را ببینید

یک‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
مطالعه 10 دقیقه
ir="rtl">E3 سال 2011 به پایان رسید. و اکثر محصولاتی که در آن معرفی شدند تا سال بعد در فروشگاه ها دیده خواهند شد. به نظر شما کدام محصول یا بازی ، بهترین دمو را در این نمایشگاه داشته است؟ در ادامه تعدادی از بهترین بازی ها و محصولات این نمایشگاه هیجان انگیز را به همراه دمو و تریلرهای مربوطه معرفی خواهیم کرد.
تبلیغات

نمایشگاه E3 امسال به نظر تمام شده ولی ما قصد داریم در آینده، بسیاری از محصولات این نمایشگاه را دقیق تر بررسی کنیم. در ادامه لیست بهترین های E3 امسال را نام می بریم و توضیح مختصری به همراه عکس و ویدیو مربوطه را ارائه می کنیم.

برنده بهترین نمایش : BioShock Infinite

bioshock-Infinite-best-of-e3-650x365

تعداد کمی از بازی های مانند BioShock Infinitie در این نمایشگاه دیده شدند. صحنه های این بازی کاملا زیبا، جذاب، رمانتیک و کمی هم گیج کننده بود. شما در عمق ماجرای بازی فرو می روید و تمام تلاش خود را برای پیروزی شخصیت بازی یعنی Elizabeth خواهید کرد.

بازی های Battlefield 3, Elder Scrolls V: Skyrim, Gears of War 3, Tomb Raider بعد از BioShock Infinitie برنده بهترین نمایش در میان بازی ها شدند. 

برنده بهترین بازی نینتندو: The Legend of Zelda: Skyward Sword

skyward-sword-650x365

بازی Skyward Sword هر سال نسبت به سال گذشته، بهتر می شود و بهبود می یابد. این بار نیز این بازی نسبت به رقیبان خود در مقام اول قرار گرفته است.

بازی های Shinobi 3DS و Super Mario 3DS نیز پس از بازی Skyward Sword برنده بهترین بازی Nintendo شدند.

برنده بهترین بازی سونی: Uncharted3: Drake's Deception

Uncharted-3-2120-650x406

Uncharted 3 به عنوان یک بازی گروهی و آنلاین، دلیل خوبی است که شما را قانع کند تا یک PS3 بخرید. این بازی می تواند بسیاری از کاربران را به خود جذب کند و دوست داران بازی های گروهی و آنلاین هیچ گزینه دیگری را به اندازه Uncharted 3 جذاب نخواهند یافت.

بازی های Resistance 3 و Twisted Metal نیز از بعد از بازی Uncharted 3 برنده بهترین بازی های گروه سونی شدند.

برنده بهترین بازی ایکس باکس: Gears of War 3

gears-3-650x365

Gears of wars 3 چه به صورت آنلاین بازی شود چه آفلاین، جزو یکی از بهترین گزینه های بازی Xbox 360 است.

بازی های Forza Motorsport 4 و Star Wars Kinect بعد از Gears of War برنده بهترین بازی های Xbox 360 شدند.

برنده بهترین بازی اکشن: Tomb Raider

Tomb-Raider-2012-Widescreen-Wallpaper-GamersWallpapers.com--650x406

نسل این بازی در سال گذشته در مرحله انقراض بود. ولی با مشاهده تغییرات جدید این بازی، Lara Croft بار دیگر توجه ما را به خود جلب کرد و بازی Tomb Raider مجددا محبوب بازیکنان شد.

بازی هایی که پس از Tomb Raider مقام دوم در بازی های Action را کسب کردند عبارتند از: Batman: Arkham City, Ghost Recon Future Soldier, Resident Evil: Operation Raccoon City, Gears of War 3

برنده جایزه بهترین اطلاع رسانی: Nintento Wii U

wii-u-650x375

اگر قصد داشته باشیم به محصولی اشاره کنیم که همه کاربران در مورد آن خبری شنیده باشند و اطلاعات مختصری در مورد آن داشته باشند، حتما به کنسول Wii U اشاره خواهیم کرد. در واقع همه کاربران نظری در مورد این محصول دارند و مشتاقند عملکرد آن را از نزدیک ببینند. البته هنوز پرسش های زیادی در مورد این کنسول وجود دارد که باید پاسخ داده شود.

اطلاعات کامل در مورد کنسول جدید نینتندو را در مقاله "کنسول بازی بسیار جذاب Wii U توسط Nintedno معرفی شد" بخوانید.

محصولاتی که پس Nintendi Wii 2 به بهترین شکل معرفی شدند عبارتند از: Battlefield 3, BioShock Infinite, Elder Scrolls V: Skyrim, Prey 2

برنده بهترین بازی رانندگی: Driver: San Francisco

Driver-San-Francisco-2-650x365

تاکید E3 امسال در مورد بازی های رانندگی، این بود که بیشتر به صورت مراحل پیوسته عرضه شوند. در بازی Driver: San Francisco با فشار یک دکمه می توانید ماشین خود را تعویض کنید و ماشینی که دست فرمان کاملا متفاوتی دارد را امتحان کنید.

بازی های Need for Speed: The Run, Ridge Racer: Unbounded, Mario Kart 3DS از جمله بازی هایی بودند که بعد از San Francisco مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

برنده بازی محبوب تکراری: Zelda: Skyward Sword

skyward-650x365

بیشتر افرادی که در نمایشگاه حضور داشتند از اجرای بازی Skyward Sword لذت می بردند. در سال های قبل نیز این بازی مورد تشویق بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت. امیدواریم این بازی به زودی عرضه شود.

بازی های Ghost Recon Future Soldier, Duke Nukem Forever از جمله بازی هایی بودند که بعد از Skyward Sword مقام دوم را به عنوان محبوب های تکراری به خود اختصاص دادند.

برنده بهترین بازی FPS در نمایشگاه: Battlefield 3

Battlefield-3-Hochhaus-650x365

در حالی که BioShock infinite نظر ما را برای بهترین بازی FPS جلب کرد، بازی Battlefield 3 با نمایش جذاب خود، نظر کاربران را متوجه خود کرد و توانست جایزه بهترین بازی FPS را از آن خود کند.

بازی های FPS که پس از Battlefield 3 توانستند رتبه بهترین را به خود اختصاص دهند عبارتند از : BioShock Infinite, Far Cry 3, Modern Warfare 3, Payday

برنده بهترین گرافیک: Battlefield 3

battlefield-3-playstation-3-ps3-1300195194-010-650x365

بازی هایی که دراین مرحله، کاندیدای دریافت بهترین گرافیک شدند، همگی به نوعی برنده محسوب می شوند. چراکه همه آنها، گرافیک بسیار قوی دارند. ولی Battlefield3 به عنوان بازی با بهترین گرافیک توانست بیشتر نظر شرکت کنندگان در نمایشگاه را جلب کند.

بازی هایی که بعد از Battlefield 3 کاندیدای دریافت بهترین جایزه شدند عبارتند از: Modern Warfare 3, Need for Speed: The Run, Rage

برنده بهترین سخت افزار: PlayStation Vita

ps-vita2

درحالیکه Wii U جذاب ترین سخت افزار در نمایشگاه E3 را داشت، ولی هنوز سئوالات زیادی در مورد این کنسول وجود دارد که نینتندو آمادگی پاسخ به آنها را نداشت. علاوه بر این PlayStation Vita نیز یکی از محصولاتی است که سخت افزار قوی دارد و اساسا یک Mini-PS3 با صفحه نمایش OLED و قیمت 249 تا 299 دلار است.

توضیحات کامل در:

معرفی کنسول جدید دستی PlayStation سونی به نام Vita

NGP نسل جدید PSP، بازی های PS3 را اجرا می کند

سخت افزار های بعدی که کاندیدای دریافت جایزه بهترین سخت افزار بودند عبارتند از: PlayStation TV, Wii U

برنده بهترین بازی چند نفره: Resident Evil: Operation Raccoon City

Resident-Evil-Operation-Raccoon-City-1-650x365

شاید این سئوال برای شما پیش بیاید که چرا بازی های Modern Warfare 3, Battlefield 3 و حتی Uncharted 3 به عنوان برنده بازی های گروهی و آنلاین انتخاب نشده اند. دلیل این امر این است که این بازی ها تنها چند صحنه از بازی های آنلاین خود را نمایش دادند و این میزان برای انتخاب آنها به عنوان بازی برتر، کافی نبود. علاوه بر این، بیشتر بازی ها در حالت گروهی یا آنلاین، دارای صحنه های یکسانی هستند و به نظر تکراری می رسند. ولی Resident Evil در حالت گروهی، صحنه های جذاب تر و غیر تکراری تری ارائه داد.

بازی های Gears of War 3, Ghost Recon Future Soldier, Driver: San Francisco, Star Wars: The Old Republic از جمله بازی هایی بودند که بعد از Resident Evil: Operation Raccoon City مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

برنده بهترین موقعیت در سال 2012: Wii U

Wii-U-Full-650x459

بسیاری از بازی ها و سخت افزار هایی که در نمایشگاه E3 معرفی شدند تا سال 2012 به بازار عرضه نخواهند شد. ولی نینتندو پس از اطلاع رسانی خوبی که داشت، محصول خود را به موقع معرفی کرد و اعلام کرد این محصول را در سال 2012 به بازار عرضه خواهد کرد. بنابراین شما این کنسول را در نمایشگاه سال های بعد مشاهده نخواهید کرد و تنها باید منتظر ورود این محصول به بازار باشید.

Halo 4, Metro Last Light, Hitman Absolution, Tomb Raider از جمله محصولاتی بودند که بعد از Wii U مقام دوم را به خود اختصاص دادند و در زمان مناسب به بازار عرضه می شوند. 

برنده بهترین RGP به: Elder Scrolls V: Skyrim

skyrim-650x365

Skyrim نه تنها بهترین RPG در نمایشگاه E3 بود بلکه تنها یک تار مو با برنده شدن جایزه "بهترین محصول در E3" فاصله داشت.

Deus Ex: Human Revolution, Final Fantasy XIII-2, Mass Effect 3, Star Wars: The Old Republic از جمله محصولاتی بودند که بعد از Skyrim مقام دوم را به خود اختصاص دادند. 

برنده جایزه خنثی ترین بازی: Metro Last Light

Metro-last-light-screenshot-4-650x365

بازی Metro Last Night به دلیل محیط تاریک و متروکی که دارد، بازیکنان زیادی را به خود جذب نمی کند.

بازی های مشابه این بازی که محیط مشابهی با این بازی دارند عبارتند از: Prey 2, Warhammer: Space Marines

بهترین بازی ورزشی: SSX

ssx-650x365

این بازی در بعضی از صحنه ها، از عکس های حاصل از ماهواره NASA برای تولید تصاویر واقعی بعضی از کوه ها استفاده کرده است. این بازی ورزشی کاملا واقعی به نظر می آید و بسیار جذاب است.

بازی هایی که بعد از SSX کاندیدای دریافت بهترین جایزه شدند عبارتند از: NBA2K12, NHL 12

برنده جایزه بهترین Trailer به: Assassin's Creed Revelations

ACR-650x365

تریلر این بازی یکی از مواردی است که روی آن بحث های زیادی شد. در این تریلر صحنه هایی از هالیوود را مشاهده می کنید و موزیک های بسیار معروف و زیبایی می شنوید. تریلر   Assassin's Creed Revelations در ادامه آمده است:

بازی هایی که بعد از Assassin's Creed Revelations کاندیدای دریافت بهترین جایزه شدند عبارتند از: Hitman Absolution, Metro Last Light, Prey 2, Star Wars: The Old Republic

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات