بررسی گوشی سونی اریکسون Xperia mini و Xperia mini pro

جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
این دو گوشی سونی اریکسون با سیستم عامل اندروید در شرق لندن معرفی شدند.
تبلیغات

گوشی سونی Sony Ericsson Xperia mini با ابعاد 88x52x16 میلیمتر عنوان کوچک ترین SmartPhone که قابلیت ضبط فیلم HD یا 720P را دارد، به خود اختصاص داده است.

هر دو مدل دارای دوربین 5MP مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 8x به همراه GPS، Bluetooth، قابلیت اتصال DLNA و پشتیبانی از micro-USB بوده و سیستم عامل اندروید Gingerbread 2.3 روی آن ها نصب شده است. هر دو گوشی دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 1GHz هستند.

sony-ericsson-xperia-mini-pro-hands-on-2

اگر این گوشی را از نزدیک مشاهده کنید متوجه اندازه کوچک آن می شوید. Xperia Mini و Xperia Mini Pro دارای رابط کاربری Timescape هستند. در پایین گوشی ها دکمه Home لحاظ شده که با فشار این دکمه می توانید به صفحه اول موبایل و 4 برنامه اصلی که در آن قرار دارد مراجعه کنید.

sony-ericsson-xperia-mini-pro-hands-on-1

شما همچنین قادر خواهید بود به راحتی به صفحه FaceBook خود رفته و آهنگ ها و ویدئوهایی که مورد نظر شماست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

sony-ericsson-xperia-mini-pro-hands-on-8

این گوشی ها قادرند به خوبی نیاز شما به یک SmartPhone را رفع کنند و به خوبی کار می کنند. تنها نقطه ضعفی که در مورد آنها وجود دارد صفحه کلید های کوچک آنهاست. حتی تایپ کردن با مدل Xperia mini Pro که صفحه کلید QWERTY دارد دشوار است. خصوصا اگر دست های شما بزرگ باشد.

sony-ericsson-xperia-mini-pro-hands-on-10

ظاهرا این گوشی برای افرادی با دستهای کوچک و بیشتر خانم ها ساخته شده است.

sony-ericsson-xperia-mini-pro-hands-on-13

Sony Ericsson Mini و Sony Ericsson Mini Pro  در رنگ های مختلف تولید شدند ولی هنوز خبری در مورد قیمت آنها عرضه نشده است. به محض ورود این مدل ها به بازار کشور، اطلاعات دقیق آنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع: Pocket-Lint

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات