لپ تاپ LifeBook برند Fujitsu با پروژکتور داخلی

یک‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
شما روزانه چند بار از Optical Drive لپ تاپ خود استفاده می کنید و دیسک های DVD و CD را در لپ تاپ مشاهده می کنید؟ رفته رفته کاربرد درایوهای نوری لپ تاپ ها کم شده و جای خود را به ابزار های جانبی می دهند. به همین دلیل Fujistu این بار لپ تاپ خود را با Projector داخلی عرضه کرده است. در ادامه مشخصات کاملتر این لپ تاپ را مشاهده می کنید.
تبلیغات

ظاهرا Fujitsu دست به یک ابتکار جدید زده و به جای قرار دادن درایو نوری در لپ تاپ LifeBook جدید خود از یک Pico Projector استفاده کرده است.

شاید Projector در یک لپ تاپ، ابزار ضروری نباشد ولی مسلما خیلی جذاب خواهد بود. تصور کنید شما می توانید با فشار دادن یک دکمه عکس یا فیلم در حال پخش خود را روی صفحات بزرگ یا دیوار نمایش دهید.

دو سری از Fujitsu LifeBook های جدید با نام های S761/C که 13.3 اینچ است و P771/C که 12.1 اینچ است، با Projector عرضه می شوند. قیمت مدل 13.3 اینچی 2367$ دلار و قیمت مدل 12.1 اینچی که سخت افزار قوی تری دارد 2751$ دلار است.

مدل 13.3 اینچی دارای پردازنده Intel Core i5-2520M به همراه 1GB RAM و 160GB حافظه ذخیره سازی یا HDD است. رزولوشن صفحه نمایش مدل 13.3 اینچی 1366x768 است. رزولوشن صفحه نمایش مدل 12.1 اینچی حدود 1280x800 است.

این لپ تاپ جزو اولین سری هایی است که سنسور شناسایی آن بدون لمس دست کار می کند. در واقع سیستمی مانند FingerPrint ولی بدون اینکه انگشت شما به صفحه برخورد بکند. تصویر زیر می تواند توضیحات مربوط به این سنسور را کامل تر بیان کند.

fujitsu-lifebook-integrated-projector-series

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ این است که زمانی که دستگاه را Standby می کنید، مصرف انرژی در این مدل نزدیک به صفر می شود و در حالتی که دستگاه روشن است نیز عملیات غیر ضروری متوقف می شود تا باتری دستگاه کمتر مصرف شود.

ممکن است زمانی که این لپ تاپ ها در ماه May وارد بازار ژاپن می شوند، مشخصات آنها تغییرات جزئی داشته باشد. ولی فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این مدل ها در دست نیست.

منبع: TrustedReviews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات