Nintendo قیمت کنسول بازی Wii را از ماه دیگر کاهش می دهد

چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
Wii یکی از کنسول های پرفروش بازی دنیاست و با آن می توان بسیاری از ورزش ها مانند اسکی، تنیس، بولینگ و ... را به صورت مجازی بازی کرد. شاید این کنسول جزو پیشرفته ترین کنسول ها درهم ردیفان خود، نباشد ولی برای سنین مختلف مناسب بوده و در کنار بازی، سلامتی شما را نیز تضمین می کند. اگر قصد خرید این کنسول را دارید، بهتر است کمی صبر کنید تا قیمت آن کاهش یابد.
تبلیغات

نینتندو با ابتکار خود و خلق MotionControler توانست کنسول بازی خود ، یعنی Wii را به خوبی در بین کاربران معرفی کرده و به فروش برساند. کنسول Wii از رقیبان خود PlayStation 3 و Xbox 360 ضعیف تر است ولی بازی های جذاب تر بوده و از حرکت اعضاء بدن برای هدایت بازی استفاده می شود این کنسول جزو اولین کنسول های بازی بود که در آن، خود کاربر به عنوان کارکتر اصلی بازی عمل می کند و حرکت اعضای بدن وی نیز به حرکت های کارکتر بازی می انجامد. شرکت های سونی و مایکروسافت بعدها و با تقلید از نینتندو کنترلرهای Kinect و Move رابرای کنسول های خود عرضه کردند.

به علت فروش خوبی که این محصول داشته و همچنان دارد، تصور نمی شد که قیمت آن کاهش یابد. ولی Nintendo اعلام کرده تصمیم دارد Wii را از 15 May –تقریبا 1 ماه دیگر- با قیمت 150$ دلار به فروش رساند.

مدیر Nintendo امریکا ماه گذشته اعلام کرد که قیمت Nintendo کاهش خواهد یافت و قیمت 150$ دلار برای این محصول در نظر گرفته شده است. ولی باید دید آیا Nintendo و قیمت Wii به زودی کاهش خواهد یافت یا خیر؟

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات