بازی با کنترلر کینکت بدون ایکس‌باکس، توسط PC میسر می شود

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اگر قصد خرید کنسول بازی مانند PS3 یا XBOX را دارید کمی صبر کنید. پیش‌تر شایعاتی در مورد اینکه Kinect قرار است برای PC هم عرضه شود، شنیده بودیم.
تبلیغات

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده می‌توانید بازی‌های Kinect را روی PC های دارای Microsoft Windows SDK اجرا و از این کنترلر استفاده کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این کنترلر ، مشاهده می‌کنید.

مایکروسافت قرار است کینکت را نیز به ویندوز SDK اضافه کند تا به‌راحتی در بازی‌های مختلف تحت ویندوز نیز قابل استفاده شود. با نصبWindows SDK روی PC یا لپ تاپ خود می‌توانید به‌راحتی از Kinect خود بدون ایکس باکس استفاده کنید. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که Windows SDK کدام نسخه از ویندوز است.

Microsoft Windows SDK مجموعه‌ای از ابزار، نمونه کد ، اطلاعات، مترجم ، Header و کتابخانه هاست که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ساخت و اجرای Application های خاصی را ممکن می‌کند.

شما می‌توانید آخرین نسخه Windows SDK را برای Windows7 خود از این لینک به صورت رایگان دانلود کنید. اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌های این کنترلر روی PC هنوز اعلام نشده است. در صورت دریافت اخبار جدید آن را دراختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات