دوربین لمسی سونی با قابلیت ضبط 4 ساعت فیلم HD و اشتراک گذاری در وب

پنج‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
دوربین جدید لمسی سونی که Bloggier Touch نام دارد، قابلیت به اشتراک گذاری عکس و ویدئو را در یوتیوب و فیسبوک دارد.
تبلیغات

نمایشگر لمسی  Bloggie Touch از نوع خازنی می باشد. با وجود 8 گیگابایت حافظه داخلی، می توانید 4 ساعت ویدئوی HD را با این دوربین ضبط کرده و در حافظه داخلی آن ذخیره کنید. در ادامه مشخصات فنی و ویژگی های کامل دستگاه را بررسی می کنیم.

با کشیدن انگشت خود بر روی نمایشگر می توانید ویدئوهای  بعدی را نیز تماشا کنید. مهم نیست دوربین راچگونه نگه می دارید، تصویر در حال پخش به سمتی که شما دوربین را نگه داشتید می چرخد.

دوربین عکاسی سونی Bloggier Touch قادر است همزمان با گرفتن فیلم، عکس نیز بگیرد. تنها کافی است هنگام گرفتن ویدئو، دکمه شاتر دوربین را فشار دهید تا عکس هم گرفته شود. علاوه بر روش آسان گرفتن عکس و فیلم، امکان به اشتراک گذاری نیز در این دوربین بسیار ساده است. قابلیت زوم دیجیتال این دوربین 4X می باشد. شما می توانید این دوربین را با استفاده از USB داخلیش، مستقیما به کامپیوتر متصل کنید. این USB دوربین را نیز شارژ می کند.

شما همچنین می توانید عکس هایی که با دوربین Bloggie گرفته اید را تگ کنید تا زمانی که آن را به کامیپوتر متصل کردید، به راحتی به اشتراک بگذارید. این دستگاه همچنین مجهز به پورت Mini-HDMI است و با استفاده از آن می توانید ویدئوهای دستگاه خود در تلویزیون مشاهده کنید.

برای اشتراک گذاری عکس و فیلم های مورد نظر خود نیازی نیست حتما دوربین را به کامپیوتر متصل کنید. تنها کافی است با چند کلیک، نرم افزار مخصوص Bloggie Touch را باز کنید و عکس و فیلم های خود را در شبکه های اجتماعی مورد نظرتان قرار دهید.

مشخصات فنی دوربین Bloggier Touch

  • رزولوشن ضبط فیلم: این دوربین به شما اجازه می دهد ویدئو های مورد نظر خود را با رزولوشن 1920x1080 و با فرمت MP4 ضبط کرده و به راحتی آنها را به اشتراک گذارید.
  • رزولوشن عکس: 12.8 مگاپیکسل
  • نمایشگر: لمسی خازنی 3 اینچی با قابلیت چرخش تصویر به صورت افقی و عمودی بر اساس طرز نگه داشتن دوربین
  • حافظه داخلی: 8 گیگابایت برای ضبط 4 ساعت ویدئوی HD

قیمت این دوربین در سایت Amazon تنها 129$ دلار است.

منبع: TheTechJournal

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات