تعبیه صفحه کلید مجزا برای آیفون

شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
از آنجایی که همیشه در تایپ کردن متون با گوشی iPhone دچار مشکل می شدم، همواره به این موضوع فکر می کردم که یکی از بهترین گجت هایی که می‌تواند به من کمک کند، یک صفحه‌کلید مجزا برای آیفون است. ظاهرا این آرزو توسط کمپانی ThinkGeek برآورده شده است.
تبلیغات

کمپانی تینک‌گیگ به دوست داران آیفون م‍‍ژده داده است به‌زودی صفحه کلیدی برای آیفون به بازار عرضه خواهد کرد. این صفحه‌کلید غیر لمسی مخصوص افرادی است که به تایپ کردن در صفحه لمسی آیفون عادت ندارند یا از آن ناراضی هستند. کارشناسان زومیت هم از شنیدن این خبر خوشحال شده و تصمیم گرفتند آن را به گوش شما نیز برسانند. صفحه‌کلید ارائه شده توسط این کمپانی، از پشت گوشی آیفون به بیرون می‌چرخد و در صورتی که نیاز نباشد به جای اولش باز می‌گردد.

بهترین ویژگی صفحه‌کلید مجزای آیفون

از بهترین و مهم‌ترین ویژگی های این صفحه‌کلید، این است که ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و تنها کمی ضخامت گوشی را از طرفی که لولا قرار دارد، زیاد می‌کند.

شارژ صفحه‌کلید مجزای آیفون چگونه تأمین می‌شود؟

صفحه‌کلید، خود به تنهایی دارای باتری قابل شارژ است که از طریق USB شارژ می‌شود. البته شارژ دو دستگاه مجزا (گوشی و کیبردش) کمی آزار دهنده است. زیرا هر بار که شارژ هر یک از این دستگاه‌ها تمام شود، کاربر دچار مشکل خواهد شد. البته مصرف باتری این صفحه‌کلید زیاد نیست و شما احتیاج ندارید دائما این صفحه‌کلید را شارژ کنید.

صفحه‌کلید چگونه به گوشی متصل می‌شود؟

در یک کلمه: Bluetooth . این هم یکی از گزینه‌های خوب است. چراکه هیچ پورتی توسط این وسیله اشغال نمی‌شود و سیم اضافه ای نیز از دستگاه خارج نشده تا به گوشی متصل شود. البته این نحوه اتصال یک ایراد نیز دارد: آیفون های 3G از داشتن این صفحه‌کلید محروم می‌شوند. آیفون مخالف اضافه کردن فیچر بلوتوث به این مدل است.

این وسیله که TK-421 نام‌گذاری شده برای مدل‌های Iphone 3Gs و iPhone 4 دارای دو ورژن متفاوت است. و در اواخر نوامبر ۲۰۱۰ با قیمت 49.99 دلار به فروش خواهد رسید. نحوه باز شدن این صفحه‌کلید از زیر گوشی است. نحوه باز شدن گوشی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

e66e_iphone_case_with_keyboard

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ طراحی خوب یا قیمت مناسب ؟ من میتوانم خودم را در در حال استفاده از این ابزار تصور کنم. آیا شما حاضر به خرید این ابزار هستید. نظرات خود را برای زومیت ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات