سامسونگ Galaxy Player را برای رقابت با iPod معرفی می کند

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده در CES 2011 پخش‌کننده صوتی و تصویری جدید خود را با نام Galaxy Player به نمایش خواهد گذاشت. این پخش‌کننده پرتابل با سیستم عاملش اندروید برای رقابت با iPod وارد بازار خواهد شد. Galaxy Player در ظرفیت های 8GB, 16GB و 32GB و با نمایشگر 4 اینچی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy Player در ادامه موفقیت گوشی هوشمند Galaxy S و با مشخصات سخت‌افزاری تقریباً یکسان وارد بازار خواهد شد.

ضخامت این پخش‌کننده که YP-GB1 نام‌گذاری شده است، تنها 9.9 میلی متر است و سیستم عامل آن نیز Android 2.2 خواهد بود. Galaxy Player دارای پردازنده 1GHz، نمایشگر 4 اینچی با وضوح تصویر 800x480، شبکه بی سیم WiFi ، دوربین 3.2 مگاپیکسلی، GPS، قابلیت پخش تصاویر HD ، امکان اتصال کارت microSD و باتری 1200mAh است.

علاوه بر YP-GB1، سامسونگ قصد دارد در CES 2011 که تا یک هفته دیگر برگزار خواهد شد، پخش‌کننده های دیگر مانند YP-G50 و YP-GB70 را نیز به نمایش بگذارد.

ارائه پخش‌کننده پرتابل Galaxy Player براساس طراحی تلفن هوشمند Galaxy S دقیقاً شبیه استراتژی اپل در ارائه iPod Touch براساس iPhone است.

Galaxy Player شلیک دیگری از سوی سامسونگ به سمت اپل است که در راستای هدف گیری سامسونگ به بازار Apple انجام شده است. در سال 2010 سامسونگ با عرضه تبلت Galaxy tab و تلفن های هوشمند Galaxy S و Nexus S سهم قابل توجه ای از بازار تلبت های iPad و تلفن های iPhone را به خود اختصاص داد. آیا موفقیت Galaxy S برای پخش‌کننده پرتابل Galaxy Player نیز تکرار خواهد شد؟ به نظر می‌رسد جواب مثبت است، چون بسیاری از علاقمندان سیستم عامل اندروید به سمت این پخش‌کننده جذب خواهند شد و Apple باید خیلی نگران این محصول و از دست دادن بخشی از بازار پخش‌کننده های iPod باشد.

منبع: ZDNet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات