معرفی نرم افزار Dropbox Team - فضای مجانی 2GB

چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
نرم افزارهای آنلاین مختلفی برای تهیه بک‌آپ یا پشتیبان از اطلاعات وجود دارد اما چرا از نرم‌افزاری که درشبکه قابل استفاده باشد، به سیستم‌عامل‌های Android / iPhone از راه دور دسترسی داشته باشد و اطلاعات را بین سیستم عامل‌های مختلف هماهنگ کند، استفاده نکنیم؟
تبلیغات

ابزارهای مختلفی وجود دارند که ممکن است باعث شوند فکر کنید Dropbox پول دور ریختن است اما بصورت مجانی و بدون پرداخت هیچ مبلغی، 2GB فضای ذخیره‌سازی آنلاین به شما اختصاص داده می‌شود همچنین به اعزاء معرفی هر مشتری جدید 250MB فضای اضافی نیز به شما اهداء می‌گردد. البته اگر کمی هزینه کنید یعنی حدود 10 دلار در ماه برای فضای 50GB یا حدود 20 دلار در ماه، فضای 100GB نیز موجود است.

پس از نصب Dropbox یک فولدر به نام Dropbox Shared folder روی کامپیوتر شما اضافه می‌شود و اگر فایلی را در آن کپی کنید بصورت خودکار ازطریق SSL به اکانت Dropbox شما متصل شده و اطلاعات مورد نظر شما را در فضای آنلاین اختصای شما ذخیره می‌کند. کاربر می‌توانید فلدر های دیگری را داخل Dropbox Shared Folder بسازد و دسترسی عمومی یا خصوصی به آن فلدر ها دهد یا دسترسی تلفن خود را به یک فلدر خاص اختصاص دهد.

نرم افزار درآپ‌باکس روی سیستم‌عامل‌های لینوکس, ویندوز, مک قابل اجراست.

اگر شما به این سرویس علاقه دارید ازطریق www.dropbox.com اکانت خود را بسازید.

منبع: Computer Power User Magazine

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات