ساعتی که با نگاه کردن به آن هنگ می کنید

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
شاید شما هم مثل من به ساعت های آنتیک علاقه داشته باشید. ساعت های مارک دار هم طرفداران خاص خود را دارند. ولی ساعتی که محافط مچ دست شما باشد چطور؟ آیا زیبایی ساعت به تنهایی می تواند نشانه خوب بودن آن باشد یا باید به آسانی خوانده شود تا مورد قبول شما باشد؟
تبلیغات

بسیاری از افراد تصور می کنند هر فرد با توجه به شخصیت خود، ساعتی را برای خود انتخاب می کند. افرادی که به مد اهمیت می دهند به ساعت های مارک دار علاقه دارند و افرادی که سلیقه کلاسیکی دارند به ساعت های آنتیک علاقه مندند. ولی کدام دسته از افراد به ساعت Off-Axis یا بدون قطب علاقه دارند.

این ساعت توسط Eric Janssen طراحی شده و نگاه کردن به آن کمی گیج کننده است. در واقع کل ظاهر داخلی ساعت  30 درجه چرخش داشته است که این مسئله برای من بسیار گیج کننده است.

مکان عدد 12 جای همیشگی که عادت داریم به آن نگاه کنیم نیست. هدف کلی طراحان این ساعت این بوده که شما مجبور نباشید برای نگاه کردن به ساعت، مچ دست خود را بچرخانید.

گروهی از اشخاص، این ساعت را جذاب می بینند. ولی اگر این ساعت متعلق به من بود حتما صفحه آن را به حالت اولیه باز می گرداندم.  ولی شاید شما جزو افرادی هستید که بخواهید برای این ساعت عجیب و غریب 175 دلار هزینه کنید.

منبع : Cnet.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات